Sunchemical jest największym na świecie, zatrudniającym ponad 11 tys. pracowników producentem farb drukarskich i pigmentów. W Polsce, zlikalizowany w Markach pod Warszawą, obsługuje większość drukarni w naszym kraju, zatrudniając ponad 70 osób i osiągając obroty na poziomie 150 mln złotych rocznie.
Przy tak rozległym rynku Sunchemical - jak każda duża firma boryka się z problemem obsługi tak dużej liczby klientów, ich zamówień, próśb o wsparcie oraz reklamacji.
Jest rzeczą oczywistą, że na rynku dostępnych jest wiele systemów CRM oraz innych mechanizmów automatyzujących przepływ informacji. Jednak podczas analizy rynku, kierownictwo firmy doszło do wniosku, że żaden z dostępnych systemów nie spełnia wszystkich oczekiwań a w konsekwencji podjęto decyzję o wdrożeniu systemu na zlecenie, przygotowanego dokładnie wg zaleceń.
W wyniku nawiązanej współpracy, przygotowaliśmy dla SunChemical prototyp systemu na zamówienie, który ma obsługiwać komunikację z klientami w tym: rejestrację klientów przez stronę www, obsługę zapytań ofertowych, zamówień, próśb o wsparcie i reklamacji.
Przygotowany przez nas prototyp systemu został przez zamawiającego zaakceptowany oraz rozbudowany o obsługę elementów związanych z obsługą systemu zarządzania jakością: działania korydujące i zapobiegawcze oraz audytowanie wraz z obsługą audytorów.
W wyniku współpracy obu stron powstał znakomity system na zlecenie, składający się ze strony www służącej do obsługi klientów oraz aplikacji na zlecenie do użytku przez pracowników wewnątrz firmy.
Moduł aplikacyjny charakteryzuje się możliwością powiadamiania i generowania alarmów, obsługuje zastępstwa, umożliwia szybki dostęp do informacji powiązanych oraz wizualizuje upływ czasu oraz ewentualne opóźnienia w realizacji określonych zadań.
Moduł web systemu charakteryzuje się przejrzystą i czytelną formą, automatyką powiadamiającą zainteresowane strony (klientów i pracowników) o fakcie dodania nowej informacji oraz pełną historią wszystkich działań.